Recital de poesia

"Vaga d’estudiants"

El sindicat d’estudiants ha convocat una "vaga" per als dies 13 i 14 per demanar la derogació de la LOMCE i molts dels nostres alumnes han comunicat a l’equip directiu la seua intenció de no assistir a classe com a mesura de suport. Davant aquests fets volem informar a les famílies que:
  • El dret de vaga solament el poden exercir els alumnes a partir de 3r d’ESO.
  • Els pares/mares/tutors són els únics responsables dels menors que hagen decidit no acudir al centre.
  • Les normes per a l’entrada i eixida d’alumnes del Centre durant els dies de vaga són les mateixes que qualsevol altre dia. Per tant, els alumnes menors d’edat que entren en l’institut no podran eixir fins el final de la jornada lectiva.
  • L’alumnat que no desitge exercitar el seu dret de reunió en els termes que preveu la legislació vigent té garantit el dret a ssistir a classe i a romandre en el centre degudament atés.