Trobada a ITÀLIA

Festivitat 24 JUNY

Els centres romandran tancats durant les jornada del 24 de juny.

Inici de curs 23-24

FOCUS Itàlia

TROBADA A ITÀLIA

Del 22 al 28 de març de 2015, tres alumnes de 4t d’ESO (Raquel Marfil, Joan Cortés i Sergi Moya), juntament amb la directora del centre (Esther Balaguer), van participar en la segona trobada establida dins del projecte europeu FOCUS que es va realitzar a la localitat de San Giovanni La Punta que pertany a la ciutat metropolitana de Catània (a l’illa de Sicília, Itàlia).

Al Liceo Scientifico Statale "Ettore Majorana" es van trobar amb alumnes i professors dels altres 5 països participants, i allí va començar el que seria per a ells una setmana inoblidable.

El tema central de la trobada va ser la producció de vídeos i el cinema, i com a producte final, els alumnes havien de crear un curtmetratge. Per aquest motiu, totes les activitats realitzades durant eixa setmana van estar relacionades amb el tema del cinema.

Els alumnes van treballar en grups amb l’ajuda de directors de cinema italians, però també van visitar la ciutat de Taormina, coneguda pel seu festival de cinema o el Museu Del Cinema, a Catània.

Després de la trobada a Itàlia, els alumnes participants no van dubtar a recomanar experiències com aquesta perquè no només milloren la fluïdesa en anglés sinó que a més, els alumnes coneixen gent nova, viuen amb ells, aprenen cultures diferents a la seua i això els fa créixer com a persones.

PRODUCTE FINAL

curtmetratge 1  curtmetratge 2