Nutrició esportiva

NUTRICIÓ ESPORTIVA A L’IES SERRA D’IRTA

Aquest darrer divendres 13 de novembre els alumnes de 4rt d’ESO i 1r de Batxillerat van assistir a unes xerrades realitzades al nostre centre al voltant del tema de la nutrició i més concretament, la nutrició esportiva.

Aquestes jornades van ser organitzades pel departament d’Educació Física i van estar presentades per Ernest Roca, un ex-alumne de l’institut especialitat des de fa més de 7 anys en Nutrició.

Durant aquestes jornades, els nostres alumnes van aprendre que alimentar-seno és el mateix que nodrir-se i que és importantíssim que donem al cos els nutrients que necessita cada dia, amb aliments de qualitat fugint del menjar “basura”.

Ernest també va explicar què s’hauria de menjar abans, durant i després, en funció de l’activitat física que es va a realitzar i va recalcar que és essencial acompanyar una bona nutrició amb hàbits de vida saludable i activitat física.

Per últim agrair a Ernest la seua implicació i sempre bona disposició a col·laborar en aquest tipus d’iniciatives amb gran professionalitat.

I no oblideu que… “SOM EL QUE MENGEM”