NOVETATS

AGENDA al centre

INFORMACIÓ IMPORTANT PER A LES FAMÍLIES USUÀRIES

DEL BANC DE LLIBRES

• La participació per part de les famílies en el banc de llibres és voluntària. Per poder fer ús -el banc de llibres els/les participants (tant les famílies com els/les alumnes) han d’acceptar totes les normes de funcionament, que consten a la web del centre.

• En cas de deteriorament o pèrdua d’algun llibre, aquest haurà de ser reposat per la família al banc de llibres. La família també podrà optar per pagar una sanció econòmica: deteriorament lleu, 10€, i deteriorament greu o pèrdua, 30€ per llibre.

• És responsabilitat de les famílies lliurar els llibres en les millors condicions possibles; per això és fonamental revisar-los de tant en tant. Cal tindre en compte que a final de curs s’han de retornar en el mateix estat en què es van lliurar, i esborrats, sense marques de bolígraf o similars. En cas que durant el curs els folres es deterioren, cal canviar-los per no fer malbé el llibre. I, en qualsevol cas, a l’hora de fer l’entrega, cal que aquests siguen completament nous.

• És necessari revisar bé els codis de barres de tots els llibres del lot: han de coincidir amb els que consten al full d’entrega de principi de curs.

En cas de no complir aquests requisits, la junta podrà determinar si l’alumne ha de pagar alguna sanció o si queda fora del banc de llibres.

Disponibles a la secretaria del centre els títols del alumnat que varen acabar estudis el any 2019 i anteriors (i que varen sol.licitar-ho).

Per una incidència tècnica no es podran enviar les cartes.

Cal portar DNI o autorització sino és el interessat/ada qui replega el títol.

INSTÀNCIA

per omplir la instància, cal descarregar-la, cumplimentar-la i desprès enviar-la al correu del centre:

12004394@gva.es

app Web Família