🌟 Gran Notícia! 🌟 Estem emocionats d’anunciar la visita exclusiva de Sergio Ayala Climent, destacat empresari i conferenciant, al nostre institut. 🚀✨
🗓 Data: 20 de desembre
🕒 Hora: 12.20
📍 Lloc: Sala d’actes (IES Serra d’Irta)
Preparen-se per a una experiència inspiradora plena de saviesa empresarial i motivació! 🌐💼 Sergio Ayala Climent compartirà els seus coneixements i experiències en el món empresarial amb alumnes de Cicles Formatius i d’Economia de 4tESO i 1rBatxillerat. No ens perdrem esta oportunitat!! 🚀👏

Benvolgudes famílies,
Volem informar-los que l’alumnat del grup ha rebut aquesta circular informativa (en paper) explicant l’activitat que realitzarem el proper divendres dia 15 de desembre de 2023, a les 19 hores, en l’Espai d’Oci d’Alcalà de Xivert.

Aquesta activitat, Joventuts Unides 2023, va dirigida a tota la Comunitat Educativa del centre i estem encantats de convidar-vos a vindre i participar.
És important llegir-la i retornar-la amb la informació requerida per a l’organització del esdeveniment.

L’últim dia per a realitzar la resposta de participació en el sopar de pa-i-porta és el dimecres 29 de novembre de 2023.

En el cas d’haver diversos germans/-es al centre, és preferible que ho entregue el fill/a més major, enumerant els fills/es i familiars que van al sopar al mateix document.

Moltes gràcies per la seua col·laboració i esperem la seua participació.
Atentament,
IES Serra d’Irta

El Consell Escolar és el principal instrument de participació en la vida escolar on estan representats tots els sectors de la comunitat educativa: pares i mares, alumnat, professorat, PAS, Ajuntament i direcció.
Algunes de les funcions del Consell Escolar són: participar en la selecció del director/a, proposar mesures per a afavorir la convivència, elaborar propostes per millorar la gestió econòmica, analitzar els resultats acadèmics i fer propostes de millora, analitzar el funcionament general del centre, etc.
Important:
Per poder ser elegit/da com a representant al Consell Escolar del seu sector, qualsevol alumne/a, pare, mare o tutor/a ha de presentar candidatura entre el 23/10/2023 i el 7/11/2023 a la Secretaria del centre.
Per poder votar prèviament a les eleccions és necessari estar al cens electoral del seu sector que ja es pot consultar al hall de l’IES Serra d’Irta.