FOCUS Alemanya

TROBADA A ALEMANYA

Del 18 al 23 d’abril 2016 va tindre lloc la 5a trobada del projecte europeu FOCUS en el qual participa el nostre institut. En aquesta ocasió la trobada va ser a la ciutat de Cuxhaven, al nord d’Alemanya, i van participar quatre alumnes de 1r de batxillerat (Eva Balán, Marc Fuster, Adrià Sorigó i Mario Canuto) i un professor (Vicent Renau).

El tema central de la trobada va ser el patrimoni cultural. Els estudiants de cada país van realitzar una presentació inicial relacionada amb aquesta temàtica i durant tota la setmana es van realitzar activitats per conéixer aspectes relacionats amb el patrimoni cultural de diferents pobles del voltant, com per exemple la visita al museu Klimahaus (a Bremerhaven) o al "Watermeeer" (a Cuxhaven) considerat patrimoni natural de la humanitat.

El producte final d’aquesta "German meeting" és un vídeo que uneix les creacions musicals dels diferents països amb estil de rap. Aquest vídeo es va exhibir en l’acte final que es va celebrar el 22 d’abril a l’auditori "Sitzungassaal Kreishaus" de Cuxhaven. En aquest acte hi hagueren actuacions musicals a càrrec dels alumnes del "Lichtenberg Gymnasium", que va ser l’institut que ens va acollir a Alemanya, així com dels participants del projecte FOCUS, tant alumnes com professors.

PRODUCTE FINAL

rap sobre el patrimoni