Difusió projectes europeus Monica CEFIRE

Difusió dels projectes europeus

de l’IES Serra d’Irta

Els dies 2 i 3 de novembre de 2016 van tindre lloc al CEFIRE de Vinaròs les “Jornades Erasmus+: noves oportunitats i experiències d’aprenentatge al llarg de la vida”.

La professora Mónica Chanzà va compartir amb altres docents l’experiència adquirida amb els projectes europeus realitzats a l’IES Serra d’Irta. En particular va parlar del projecte FOCUS (amb la participació de sis països europeus) que va finalitzar en juny de 2016 i del projecte “Internacionalización e innovación lingüística: camino hacia el plurilingüismo” relacionat amb la formació del professorat i que finalitzarà en maig de 2017.

Mónica Chanzá va mostrar també el seu compromís a continuar treballant amb il·lusió per seguir al capdavant de la innovació educativa a nivell europeu.

més fotos a la pàgina de facebook

_______________________________________________

El 16 de novembre de 2016 van tindre lloc al CEFIRE de Castelló de la plana la “Jornada eTwinning Comunitat Valenciana 2016”

Mónica Chanzà va explicar l’experiència eTwinning de l’IES Serra d’Irta, va animar els professors a participar en la plataforma i a més va explicar que es pot optimitzar la difusió dels projectes comptant no sols amb la comunitat educativa sinó també amb les associacions del poble com poden ser la banda de música municipal o les ames de casa. Mónica també va comentar que els alumnes també poden participar com a associació de voluntariat. Finalment, ens animà a participar en els projectes donat el benefici que implica per als alumnes, a pesar que suposa una càrrega de treball per al docent.

més fotos a la pàgina de facebook