L’IES Serra d’Irta convida l’alumnat a participar en el XII Concurs “Comprendre la societat amb Ciències Socials”
La Facultat de Ciències Socials de la Universitat de València ha convocat la XII edició del concurs “Comprendre la societat amb Ciències Socials”, una iniciativa destinada a estudiants de 4t d’ESO, Batxillerat i Cicles Formatius de Grau Superior. L’objectiu és fomentar l’esperit investigador i l’anàlisi crítica de la realitat social que envolta l’alumnat.
El concurs anima els equips participants (mínim 4 persones) a investigar una problemàtica social relacionada amb les titulacions de Treball Social, Sociologia o Relacions Laborals.
Premis
Tots els equips seleccionats rebran un diploma acreditatiu, i a més hi haurà tres premis que inclouen:
- 500 € per al centre per a material informàtic, audiovisual o bibliogràfic.
- 500 € per a l’alumnat de cada equip guanyador.
- 300 € per al professorat tutor.
Terminis
- Fins al 27 de febrer de 2026: Inscripció dels projectes mitjançant el formulari oficial.
- Fins al 27 de març de 2026: Enviament del treball definitiu via registre electrònic.
- 9 de maig de 2026: Publicació dels resultats a la web de la Facultat.
- Data per determinar: Exposició pública dels treballs a la Facultat.
📌 Formulari d’inscripció: (enllaç oficial UV)
📌 Registre electrònic per a presentar el treball: https://www.uv.es/seu-electronica/ca/electronica-uv.html
📌 Més informació: https://www.uv.es/socials
Des de l’IES Serra d’Irta animem el nostre alumnat i professorat a participar en aquesta iniciativa que impulsa el coneixement crític i la recerca social.