Mediació 2016-17

Mediació Inici

VIII Jornades Mediació Vila-real

VIII Jornades d’Alumnes Mediadors

El passat dimecres 15 de febrer de 2017 es va celebrar les VIII Jornades d’Alumnes Mediadors i 1a Trobada d’Innovació i Excel·lència Educativa i allí vam estar amb 7 alumnes 4 professors i l’orientadora de l’IES Serra d’Irta.

Enguany m’ha resultat molt interessant la ponència de l’IES “Parque Goya” de Saragossa, “Una Red de Ciberayudantes”, una idea que hauríem de posar en pràctica tots els centres. I, per descomptat, la magnífica ponència de Cesar Bona, un mestre d’eixos que tots voldríem ser, que té molt clar el que s’ha d’ensenyar i els valors morals que hem de transmetre als nostres alumnes i tal com ho diu, ho fa en la seua vida.

Un dia dur per als nostres alumnes, ja que eixíem d’Alcalà a les 7:26 i tornàvem a les 21:40h. cansats, rendits… Les alumnes Kawtar i Saray es van comprometre a escriure alguna coseta per a la nostra revista, esperem i desitgem eixa participació…

Raül Gàlvez

més fotos a la pàgina de facebook