Trobada a LITUÀNIA

Festivitat 24 JUNY

Els centres romandran tancats durant les jornada del 24 de juny.

Inici de curs 23-24

FOCUS Lituània

TROBADA A LITUÀNIA

Del 23 al 28 de maig de 2016 va tindre lloc la 6a i última trobada del projecte europeu FOCUS en la qual va participar el nostre institut. En aquesta ocasió va ser a la ciutat de Kupiskis, a Lituània, i van participar els alumnes Mohamed Belkasmi, Chaymae Bouanani i Nisrin El Moktari i els professors Bea Ferran i Xavi Costa.

El tema central de la trobada van ser els casaments. Els estudiants de cada país van realitzar una presentació relacionada amb aquesta temàtica i durant tota la setmana es van realitzar activitats relacionades amb les bodes dels diferents països participants, així com de Marroc (donat que els nostres alumnes són de procedència marroquina).

El producte final d’aquesta trobada és un vídeo que recollia un recull de diferents curts que varen fer cada país units per ponts que simbolitza la connexió entre els diferents països i les diferents cultures. A més els alumnes de Lituània varen fer un vídeo on es promocionava el projecte FOCUS. Finalment es va elaborar un llibre on estan recollits tots els records de les diferents mobilitats mitjançant fotografies que plasmen les diferents experiències viscudes durant totes aquestes mobilitats.

PRODUCTE FINAL

vídeo FOCUS i llibre de records