Trobada a POLÒNIA

Festivitat 24 JUNY

Els centres romandran tancats durant les jornada del 24 de juny.

Inici de curs 23-24

FOCUS Polònia

TROBADA A POLÒNIA

La setmana del 20 al 26 de setembre de 2015 va tindre lloc la 4a trobada del projecte europeu FOCUS en el qual participa el nostre institut. En aquesta ocasió la trobada va ser a la ciutat de Szczecinek, a Polònia, i van participar tres alumnes de 1r de batxillerat (Eva Balán, Zoe Bruñó i Rebeca Bou) i dos professores (Mónica Chanzá i Lídia Galí).

El tema central de la trobada van ser els balls tradicionals i les festes. Durant tota la setmana es van realitzar activitats per conéixer i aprendre aspectes relacionats amb la cultura del ball i les festes tradicionals, com per exemple les visites a l’escola de ball de Poznan o a la casa de Gingerbread man en la ciutat de Turún.

El producte final d’aquesta "Polish meeting" és un vídeo de l’exhibició final de ball que es va realitzar el divendres 24 de setembre en l’auditori del Szczecinek, on van assistir més de 800 persones. El festival va ser tot un èxit i tot el món va disfrutar molt amb les diferents actuacions.

PRODUCTE FINAL

vídeo de balls tradicionals