El Consell Escolar és el principal instrument de participació en la vida escolar on estan representats tots els sectors de la comunitat educativa: pares i mares, alumnat, professorat, PAS, Ajuntament i direcció.
Algunes de les funcions del Consell Escolar són: participar en la selecció del director/a, proposar mesures per a afavorir la convivència, elaborar propostes per millorar la gestió econòmica, analitzar els resultats acadèmics i fer propostes de millora, analitzar el funcionament general del centre, etc.
Important:
Per poder ser elegit/da com a representant al Consell Escolar del seu sector, qualsevol alumne/a, pare, mare o tutor/a ha de presentar candidatura entre el 23/10/2023 i el 7/11/2023 a la Secretaria del centre.
Per poder votar prèviament a les eleccions és necessari estar al cens electoral del seu sector que ja es pot consultar al hall de l’IES Serra d’Irta.

President:
Secretari:
Cap d’estudis d’ESO i Batxillerat:
Cap d’estudis FP:
Representant de l’Ajuntament:
Representant del Personal No Docent:
Representants de les famílies:
Representants de l’alumnat:
Representants del professorat: