ka1 PROJECTE IRTA PER A LA INTERNACIONALIZACIÓ

Erasmus+ és el Programa de la Unió Europea per a l’educació, la formació, la joventut i l’esport. És una gran oportunitat per al desenvolupament personal i professional, augmentar les habilitats docents, ampliar els horitzons culturals, augmentar la confiança i desenvolupar habilitats lingüístiques. Aquests són alguns dels beneficis que la nostra escola espera obtenir amb la implementació de l’IRTA PEL PROJECTE DE INTERNACIONALITZACIÓ.

Erasmus+ is the European Union Programme for education, training, youth and sport. It is a great opportunity for personal and professional development, increase teaching skills, broaden cultural horizons, boost confidence and develop language skills. These are some of the benefits our school expects to obtain with the implementation of the IRTA FOR INTERNACIONALIZATION PROJECT.

Enllaç a pàgina ERASMUS+

Enllaç a la tarjeta del PROYECTO KA1 IRTA para la internacionalización