FOCUS Turquia

TROBADA A TURQUIA

De l’11 al 17 de gener de 2015, tres alumnes de 4t d’ESO (Iris Albalat, Esther Cucala i Desirée Gracia) juntament amb la professora Mónica Chanzá, van participar en la primera trobada establida dins del projecte europeu FOCUS que es va realitzar a la ciutat de Salihili, a Turquia, on van ser acollits per professors i alumnes de l’institut salihli anadolu lisesi.

El tema central de la trobada va ser la fotografia. Abans de l’encontre cada país va realitzar un concurs intern de fotografies amb el títol 4 seasons, 6 countries. Cada país va presentar les fotografies guanyadores i amb elles es va confeccionar un calendari com a producte final.

A Turquia es van realitzar activitats molt variades: xarrades sobre l’ús de les càmeres fotogràfiques, visita a la Universitat d’Arts gràfiques, exhibició de fotografies per fotògrafs aficionats (a Izmir) o excursions per posar en pràctica les tècniques de fotografia apreses.

Les alumnes participants van gaudir de les noves amistats que havien fet, tant amb els participants dels altres països com amb les famílies d’acollida. A més, van tornar amb ganes de preparar una bona trobada a Espanya perquè tots gaudisquen tant com elles ho van fer a Turquia.

PRODUCTE FINAL

CALENDARI