L’IES SERRA D’IRTA AL CASTELL (1r ESO)

El dijous dia 22 d’octubre els nostres alumnes de 1er d’ESO van realitzar una activitat de senderisme proposada pel departament d’EF del nostre centre.

La ruta va consistir en pujar al Castell de Xivert per la Creu del Francés i baixar per la Senda dels Templers fins aplegar de nou a l’institut a les 14.00h.

Els objectius d’aquesta activitat van ser, a més a més de realitzar activitat física, conèixer el nostre entorn i apreciar i cuidar el medi natural. Així doncs, els nostres alumnes van aprendre, per exemple, l’efecte d’erosió de l’aigua en les roques, també aspectes relacionats amb la supervivència a la muntanya i van recollir algunes mostres de pedres per a analitzar al laboratori en classe de Ciències Naturals.

Va ser una jornada d’esport a la natural molt divertida i satisfactòria, i tant alumnes com professors vam gaudir d’un gran matí junts.