Administració i gestió
Grau superior

Assistència a la direcció
Quina opció oferim?
Oferim el segon curs en opció semipresencial.
Què aprendràs?
A administrar sistemes d’informació i arxiu, en suport convencional i informàtic en condicions de seguretat i establint mesures de control. També a comunicar-se oralment i per escrit de manera precisa en, almenys dues llengües extragueres. Cal afegir que s’aprendrà a organitzar i gestionar l’agenda i les comunicacions de l’adreça, coordinant la seua activitat amb altres àrees o organitzacions, gestionar l’organització d’esdeveniments, reunions i altres actes corporatius, seguint normes i protocols establits. Desenvolupar tasques de relacions públiques en l’empresa, mitjançant la cooperació amb altres instàncies internes i externes. Realitzar presentacions de documents i informes, integrant textos, dades i gràfics, utilitzant aplicacions informàtiques. Fer tasques bàsiques d’administració de les àrees comercial, financera, comptable i fiscal de l’empresa amb una visió global i integradora d’aqueixos processos. Tramitar documents i comunicacions internes o externes en els circuits d’informació de l’empresa. Elaborar documents i comunicacions a partir d’ordres rebudes, informació obtinguda i/o necessitats detectades. Classificar, registrar i arxivar comunicacions i documents segons les tècniques apropiades i els paràmetres establits en l’empresa.
A què et podràs dedicar?
Assistent en diferents especialitats (a la direcció, personal, de despatxos i oficines, jurídic, en departaments de Recursos Humans). Secretària/o de direcció. Administratives/us en les Administracions i Organismes Públics.
Semipresencial

Administració i finances
¿Quina opció oferim?
Oferim l’opció presencial.
¿Qué aprenderás?
A gestionar els recursos humans de l’empresa (contractació, confecció de nòmines, assegurances socials i eines telemàtiques de comunicació de dades amb l’administració), així com els productes financers i la tresoreria de l’empresa; a conèixer els avantatges competitius del procés logístic i comercial; a registrar comptablement les operacions econòmiques de l’empresa i tot el procés de compravenda de productes; els mecanismes de comunicació i atenció al client; el procés de creació de l’empresa a partir d’una idea de negoci i desenvolupar actituds emprenedores. Aquests coneixements s’acompanyaran de la utilització d’aplicacions informàtiques. A més aprendràs anglès tècnic administratiu.
A què et podràs dedicar?
Administratiu en diferents àrees empresarials (comercial, financer, comptable, logística, banca, assegurances i recursos humans). Administratiu de l’Administració pública. Administratiu d’assessories o gestories. Tècnic en gestió de cobraments. Responsable d’atenció al client.
Grau mitjà

Gestió administrativa
Quina opció oferim?
Oferim l’opció presencial.
Què aprendràs?
A gestionar els recursos humans de l’empresa, el registre comptable, a confeccionar documents de compravenda, a relacionar-te amb l’Administració Pública i a atendre i comunicar-te amb el client. També una base d’ofimàtica i una aproximació a l’anglès administratiu.
A què et podràs dedicar?
Auxiliar administratiu en el públic i en el privat, administratiu comercial, recepcionista o en atenció al client o exercint en el departament de tresoreria.

