Història de l’IES Sant Blas

L’IES SANT BLAS va començar la seua marxa en el curs 1984-1985, el 10 d’octubre de 1984. L’edifici va ser construït en un erm als afores d’Alacant, a poc a poc, va anar creixent la zona i es van situar també altres centres educatius.

Els començaments van ser durs, equipe directiu i professorat provisional, falta d’equipament i mitjans i un alumnat bastant heterogeni, provinent de diferents barris de la ciutat d’Alacant i fins i tot d’alguna pedania com Torrellano i l’Altet.

Els primers anys acudien alumnes que no trobaven plaça en altres centres i alguns d’ells no acceptaven de bon grat que se’ls matriculara, però amb el pas del temps va resultar que tots els que volien matricular-se en l’IES SANT BLAS no aconseguien plaça per excés de demanda.

Amb la il·lusió, el treball i esforç de tot el professorat i personal d’administració i serveis que ha passat pel centre i que està en l’actualitat, s’ha aconseguit fer a l’IES SANT BLAS un dels centres públics referents d’Alacant.