AMPA IES SANT BLAS

Carta de l’AMPA a les famílies

Desembre de 2022.

Estimades famílies,

Ens agradaria transmetre el nostre agraïment a totes les famílies sòcies de l’AMPA perquè amb la vostra afiliació,

– Hem fet del nostre institut un centre més segur renovant les proteccions de les pistes esportives.
– Hem subvencionat la cistella de nadal per a la rifa.
– Endolcirem amb xocolate el desdejuni de l’últim dia de curs d’enguany. Així com participat en el pagament de tallers de polseres, targetes nadalenques…
– Hem ajudat a pagar autobusos a l@s soci@s en diferents activitats durant aquesta primera avaluació.
– Hem aportat ajuda econòmica a Departaments i Projectes com l’hort.
– Hem pagat les agendes a nuestr@s soci@s i les targetes de fotocòpies per al nou alumnat de 1r d’ESO.
– Un any més obsequiarem amb un premi econòmic a l@s ganador@s de la targeta nadalenca.

Així que volem donar-vos les gràcies perquè l’AMPA, que som totes les famílies, continuarà col·laborant al costat de nostre centre en tot el necessari per a millorar el pas del nostre alumnat per l’Institut.

Una cordial salutació.