Matrícula PAU CURS 23-24
La matrícula a les PAU es formalitzarà en l’IES on has cursat 2n Batxillerat.
DATES MATRÍCULA CURS 23-24
Una vegada fets tots els passos entregaràs en la secretaria del centre els documents sol·licitats perquè la matrícula de la PAU siga efectiva.
CONVOCATÒRIA ORDINÀRIA
(Exàmens 4, 5 i 6 de juny de 2024)
-
Alumnat que va obtindre el títol en un altre any i es torna a presentar
-
21 de maig de 2024 (de 9 a 14.00 hores)
-
-
2n BACH A –> 22 de maig de 2024 (de 9 a 14.00 hores)
-
2n BACH B –> 23 de maig de 2024 (de 9 a 14.00 hores)
-
2n BACH C –> 24 de maig de 2024 (de 9 a 14.00 hores)
CONVOCATÒRIA EXTRAORDINÀRIA
(Exàmens 2, 3 y4 de juliol de 2024)
La data de matrícula en el centre és:
-
18 de juny de 2024 (de 9 a 14.00 hores)
-
19 de juny de 2024 (de 9.00 a 14.00 hores)
INFORMACIÓ SOBRE ELS PASSOS A REALITZAR
PAS 1.- Sol·licitud de títol de Batxillerat. Pague Taxes del Títol.
Només ho realitza l’alumnat que acaba de titular.
És necessari sol·licitar-ho.
PAS 2.- Descàrrega la instància de sol·licitud del títol i emplena-la..
Només ho realitza l’alumnat que acaba de titular.
Una vegada descarregada, has d’emplenar les dades de la instància per a sol·licitud de títol a expedir
per la Generalitat.
Codi de centre: 03011616
Pla d’estudis: LOMLOE
Nivell: Batxillerat
Denominació: Títol de batxillerat
Data de finalització: 17-5-24
La nota mitjanano és necessari indicar-la, s’afegirà en la Secretaria del centre.
PAS 3.- Pague Taxa Prova Accés a la Universitat.
Ho realitza tot l’alumnat que va a la PAU, tant si acaba de titular com si va obtindre el títol en un altre any i es torna a presentar a la PAU.
Accedix a la pàgina web de la PAU:
- Generaràs a traves de la WEB un rebut de la Universitat d’Alacant.
- Has d’indicar:
- En el concepte del rebut: Proves d’aptitud per a accés a la Universitat.
- En Observacions: PAU Ordinària 23-24 / Extraordinària 23-24
- Ordinària: exàmens de juny.
- Extraordinària: exàmens de juliol.
- Una vegada abonat, mitjançant la passarel·la de pagament, has de conservar 2 resguards com a justificant de pagament, un d’ells ho entregaràs en la Secretaria del Centre.
- Si eres membre de Família Nombrosa o Monoparental ordinària has d’acreditar-ho.
- Si estàs exempt del pagament de les taxes, no és necessari generar cap rebut.
Taxes: Formes de pagament i liquidació
D’acord amb el que es disposa en la DECRET LEGISLATIU 1/2005, de 25 de febrer ,del Consell de la Generalitat, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei de Taxes de la Generalitat, i el Decret del Govern Valencià 123/2022, de 23 de setembre , els imports vigents, són:
- Taxa per Prova d’Accés Ordinària –> 78,20 €
- Família Nombrosa-Monoparental ordinària–> 39,10 €
- Família Nombrosa-Monoparental especial –> Exempts
- Matrícula d’Honor Global –> Exempts
- Premi Extraordinari de Batxillerat –> Exempts
- Diversitat, Víctimes Violència de Gènere, Terrorisme –> Exempts
PAS 4.- Emplena fulla matrícula PAU.
Ho realitza tot l’alumnat que va a la PAU, tant si acaba de titular com si va obtindre el títol en un altre any i es torna a presentar a la PAU.
Emplenar la fulla de matrícula de selectivitat indicant les assignatures optatives que tries
PAS 5.- Lliurament en la secretaria del centre la documentació corresponent en la data indicada:
Ho realitza tot l’alumnat que va a la PAU, tant si acaba de titular com si va obtindre el títol en un altre any i es torna a presentar a la PAU.
S’entregarà la documentació que corresponga a cada alumne/a.
- Rebut de la taxa del Títol, una vegada abonada.
- Instància emplenada de la sol·licitud del títol
- 2 Fotocòpies del DNI
- Fulla de matrícula a la PAU
- Rebut de la taxa de la PAU
- Acreditació de la reducció o exempció de taxa, si la tens.
PAS 6.- Comprova la teua matrícula de la PAU
Ho realitza tot l’alumnat que va a la PAU, tant si acaba de titular com si va obtindre el títol en un altre any i es torna a presentar a la PAU.
Has de rebre un missatge en l’email registrat en la matrícula de la PAU on hauràs de comprovar que t’has matriculat correctament.
Si no reps el correu o la matrículano és correcta, has de contactar amb secretaria.