16a edició d’AMIC-Ficcions.

Ainhoa Estévez López-Serrano finalista de la 16a edició d’AMIC-Ficcions

Ens alegra moltíssim comunicar que l’alumna Ainhoa Estévez López-Serrano, de 1r BATX A, ha quedat finalista de la 16a edició d’AMIC-Ficcions amb el relat La xica del pèl dels mil colors.

Organitzat per AMIC, Associació de Mitjans d’Informació i Comunicaci, és un concurs literari en català que proposa crear una història de ficció dividida en tres capítols, prenent com a punt de partida un primer inici que cal triar d’entre diverses propostes.

El concurs s’ha consolidat com l’espai de creació literària dels alumnes de secundària i batxillerat dels territoris de parla catalana des de l’any 2007. S’ha convertit en un dels cértamenes narratius més prestigiosos de l’àmbit catalanoparlant.

Ha resultat seleccionada entre un total de 4974 participants en tot tot el domini lingüístic peninsular (Comunitat Valenciana, Catalunya, illes Balears i Aragó).

Ara, únicament ens queda desitjar-li molta sort en el lliurament de premis que se celebrarà el dimarts 14 de maig en les 16.30 h, en el Teatre Micalet de València.