PROJECTE GUARADABOSC I.

CONVERTINT-NOS EN BOTÀNICS FORESTALS.

La botànica és la ciència que té per objecte l’estudi dels vegetals. El significat etimològic és “el relatiu a les herbes”, o “estudi de les herbes”. Dins de la botànica hi ha una branca, la botànica forestal que és la referent als tàxons que habiten o s’aprofiten en els espais forestals. Així mateix, hi ha una altra, l’etnobotánica, que estudia les relacions entre l’ésser humà i les plantes que l’envolten, especialment les seues utilitats. En este context, l’alumnat de 1r d’ESO ha elaborat murals de diferents espècies dels boscos valencians, contenint la informació més rellevant de cadascuna d’elles. A partir d’ací, hem construït una exposició perquè la resta de l’alumnat conega les característiques de les principals espècies dels nostres boscos.