4t ESO: Expressió Artística, Arts Escèniques i Francés

Un grup d’alumnat d’Expressió Artística, Arts Escèniques i Francés de 4⁰ d’ESO, juntament amb les seues professores, i acompanyades per Hind i Mateo (auxiliar de conversa i alumne de pràctiques del Màster d’educació), hem gaudit d’un dia ple d’art, cultura i convivència a la ciutat de València.

En el Centre Cultural de Carmen ens han descobert el món de les emocions a través del color de l’art contemporani.

També hem pogut veure els racons més icònics de la part antígua d’esta bonica ciutat i aprendre una miqueta d’iconografia de la mà dels grans artistes gòtics valencians en el museu de Belles arts.

Ha sigut un dia intens, bonic i molt reconfortant.

Gràcies a tot este alumnat participatiu, educat, puntual i amb inquietuds per a tindre noves experiències que fa, que la nostra professió, valga la pena.

Gloria i Carmen.