Eixida al cinema: WONKA.

Dimarts passat 19 de desembre l’alumnat va assistir a la projecció de la pel·lícula Wonka. L’activitat es va realitzar amb l’alumnat de les matèries optatives Taller de relacions digitals responsables (1r ESO), Programació Intel·ligència Artificial i Robòtica (2n i 3r ESO) i Laboratori de Creació Audiovisual (1r ESO). El professorat que va assistir a la projecció amb l’alumnat va ser Sonia Gual, Consuelo Morcillo, César González, Margarita Molins, Lucía Gómez, Alejandro Gil, Carmen Hernández i Fiona Hayes.  Amb la visualització d’esta pel·lícula tractem de contribuir a fomentar la creativitat així com a desenvolupar la competència digital i audiovisual i reflexionar sobre l’emprenedoria i els avanços tecnològics.