Eixida al parc natural de la Font Roja

Els dies 6 i 13 de novembre, el profesoras del departament de Biologia i Geologia, amb la col·laboració del professorat d’Educació Física (Alejandro Gil i Vicente Berna) així com de Tecnologia i Llengua i Literatura (Pau Buigues i Estrella Martín respectivament) va organitzar una eixida per a l’alumnat de 3r d’ESO al parc natural de la Font Roja. La Font Roja, declarat parc natural en 1987, constitueix la millor representació del bosc mixt mediterrani de tota la Comunitat Valenciana. A més de ser una gran aula en plena natura perfecta per a ensenyar de manera directa la geologia i la biologia, esta eixida va servir també perquè el nostre alumnat prendrera contacte amb el medi natural, el valore i aprecie alhora que practica una activitat física molt enriquidora com és el senderisme. Es va dur a terme una ruta circular; vam partir de l’aula de la natura del parc natural, vam ascendir pel camí forestal realitzant parades en les quals vam poder veure un forn de calç i la carbonera, el teix d’uns 300 anys d’edat en el Mas de Tetuàn i el pou de neu fins a arribar al cim del Menejador a 1356 metres d’altitud. Van ser dues jornades  molt enriquidores en les quals el professorat destaca el bon comportament de l’alumnat.