Les TIC a l’aula

Quizizz i GeoGebra

Existeixen aplicacions molt interessants que faciliten que el nostre alumnat aconseguisca les competències referides a les diferents matèries. En aquest cas podem veure com, en l’àmbit científic que s’imparteix en 1r d’ESO, s’ha utilitzat Quizizz i Geogebra, entre altres. En la imatge de l’esquerra podem veure com es treballa amb Quizizz, una eina que ens permet elaborar qüestionaris interactius sobre diferents temes perquè l’alumnat participe activament en la seua resolució bé en classe o des de casa, sent molt interessant el seu ús per a repassar continguts en finalitzar una unitat didàctica. D’altra banda, també s’ha utilitzat Geogebra, una altra eina digital molt potent amb la qual, entre moltes altres coses,  podem acostar la geometria a l’alumnat d’una manera senzilla i molt intuïtiva.