Olimpíades de Geologia i Biologia en la UA

Divendres passat 17 de febrer, van tindre lloc les olimpíades de Biologia i de Geologia en la Universitat d’Alacant. Les Olimpíades són propostes educatives per a estimular l’interés de les estudiants i els estudiants en les diferents disciplines acadèmiques mitjançant proves competitives de coneixement i aplicació. Les Olimpíades pretenen fomentar el desenvolupament del talent i l’excel·lència entre estudiants de batxillerat destacats per la seua alta capacitat, motivació o expectatives acadèmiques i de formació. Es tracta d’impulsar el seu interés per la investigació i de motivar l’interés del saber en tots els àmbits del coneixement. A més, aquestes proves susciten entre el professorat l’atenció i el suport a l’excel·lència i el màxim desenvolupament del talent dels seus estudiants. En aquest cas, alumnes del nostre IES van assistir a aquestes jornades acadèmiques. Des de l’organització de l’olimpíada de Geologia, a més de la prova individual, s’organitzen diferents experiències amb la finalitat d’acostar a l’alumnat assistent la comprensió de diferents conceptes experiències. A aqueixes experiències didàctiques corresponen aquestes imatges. En l’olimpíada de Geologia, Marta Rico de Heras va aconseguir un accèssit en quedar en sisé lloc molt bon lloc així que enhorabona Marta!!