Taller “Emociona’t”

Degut a l'impacte emocional de la pandèmia a les persones adolescents, durant els mesos de maig i juny comptem amb Candela Fernández Alcaraz, ex alumna de l'IES Sant Blas i psicòloga general sanitària, que va impartir un taller sobre gestió emocional titulat "EMOCIONA'T" a tots els 3ºESO, 4ºESO i 1ºBACH. El taller estava compost per dues sessions, amb una hora de duració cadascuna. Amb aquest taller, l'alumnat va poder conéixer què són les emocions, els seus tipus, per a què serveixen i quines són les seues funcions. A més, es va dotar als i les adolescents d'estratègies i tècniques per a gestionar les emocions i van augmentar la seua consciència i intel·ligència emocionals, tasca importantíssima en l'etapa adolescent.

Moltes gràcies Candela per la teua col·laboració!