CITA PRÈVIA ADMINISTRACIÓ
Per a poder ser atés en la secretària del centre és imprescindible haver sol·licitat abans cita prèvia, a través del següent formulari. Emplene les dades i tinga en compte les instruccions indicades.
- El període d'atenció és de 30 minuts. S'ha d'incloure un nom, un telèfon i un mail vàlid de manera obligatòria. Una vegada seleccionat un horari rebrà un correu electrònic amb la confirmació i amb un enllaç per a, arribat el cas, poder anul·lar la cita.
- Si la cita és per a tramitar títols i/o certificats(punts 2 i 3) és recomanable consultar la nostra pàgina de TRAMITACIÓ DE TÍTOLS.
- Qüestions a tindre en compte, segons el tipus de cita:
- Recollir títol: És necessari portar DNI o autorització amb còpia del DNI del interessat-da.
- Sol·licitud o duplicat de títol: Necessari DNI més el pagament de la taxa corresponent.
- Sol·licitud certificació acadèmica: Necessari DNI més el pagament de la taxa corresponent. En aquest cas sol·licitar la cita amb una previsió d'almenys 3 dies hàbils perquè la certificació estiga disponible en el moment de la cita.
- Altres: Explicar breument en l'últim camp el motiu de la cita.
- Per a qualsevol altra consulta o aclariment pots contactar amb secretaria a través del telèfon 961206040 o del correu electrònic 46005132.secretaria@edu.gva.es