PAU 2024

• Inscripció a les proves en l’administració del centre
  • Cada alumne/a ha de demanar CITA PRÈVIA per a MATRICULAR-SE DE LA PAU en CONSERGERIA. Podeu apuntar-vos en persona o telefonant al centre (96 120 60 40).

Convocatòria Ordinària

• 21 de maig 2024: Sol·licitud de cita prèvia per a inscripció a les proves en la consergeria del centre.
  • 22-23-24 de maig de 2024: Inscripció a les proves: Hauràs de portar la següent documentació:
    1. Taxes de la teua titulació(depenent de si has finalitzat 2n BAT o 2n CFGS)
    2. Justificant de l’ingrés de les taxes d’inscripció a les PAU.

Convocatòria Extraordinària

• 17 de juny 2024: Sol·licitud de cita prèvia per a inscripció a les proves en la consergeria del centre.
  • 18-19-20 de juny de 2024: Inscripció a les proves: Hauràs de portar la següent documentació:
    1. Taxes de la teua titulació(depenent de si has finalitzat 2n BAT o 2n CFGS)
    2. Justificant de l’ingrés de les taxes d’inscripció a les PAU.

A continuació t’expliquem com obtindre tota la documentació necessària per al procés d’inscripció a les PAU.

1.- Taxes títol

Alumnat de 2n BAT

Alumnat de 2n CFGS

2.- Justificant taxes PAU

Ingrés de la taxa

L’import d’inscripció per a la realització de les proves, es liquidarà mitjançant ingrés o transferència en el següent compte:

• ENTITAT: CAIXABANK
  • COMPTE (CÓD. IBAN): ES89 2100 7084 5813 0012 6559
  • BENEFICIARI: UNIVERSITAT POLITÈCNICA DE VALÈNCIA
  • Si l’ingrés es realitza de manera individual per a cada alumne/, en CONCEPTE, indicar: Taxes PAU + nom i cognoms de l’alumne/al que es presenta a les PAU.
  • ÉS MOLT IMPORTANT INDICAR CORRECTAMENT EL CONCEPTE DEL PAGAMENT PERQUÈ NO HAJA PROBLEMES AMB LA MATRÍCULA DE L’ALUMNE/A A LES PAU.

Si per error es realitza un ingrés per un import superior al que correspon, o no s’ha indicat el nom de l’alumne/a: NO FER UN NOU INGRÉS, és suficient amb sol·licitar-nos el reintegrament de l’ingressat de més, o amb escriure el nom de l’alumne/a en el justificant. I, en el cas d’haver ingressat de menys, realitzar l’ingrés només de la part que falte fins a completar l’import que corresponga.

Import de la taxa

L’import d’inscripció per a les proves d’Accés és de 78,20 €. Sobre este import procedixen efectuar les següents bonificacions i exempcions(les quals s’hauran d’acreditar documentalment):

Bonificació del 50% de la quota íntegra, és a dir, tenen una taxa de 39,10 €:

• Beneficiaris de Fam. Nombrosa de cat. General
  • Beneficiaris de Fam. Monoparental de cat. General

Disposen d’Exempció Total de la taxa:

• Beneficiaris de Fam. Nombrosa/Monoparental de cat. Especial
  • Alumnat afectat per una discapacitat igual o superior al 33%
  • Alumnat amb Matrícula d’Honor en l’avaluació global de l’etapa de BAT o Premi Extraordinari
  • Alumnat víctima de violència de gènere/terrorisme
  • Alumnat subjecte al sistema de protecció de menors, sistema de reeducació o situació d’exclusió social

Realització de les proves

Convocatòria ordinària

• 4, 5 i 6 de juny (en cas de solapament d’exàmens en horari, podria haver-hi algun examen el divendres dia 7 de juny).
  • Tribunal i seu de realització en la web de la UPV (upv.es/sedesjunio2024.pdf)

Convocatòria extraordinària

• 2, 3 i 4 de juliol (en cas de solapament d’exàmens en horari, podria haver-hi algun examen el divendres dia 5 de juliol).
  • Tribunal i seu de realització en la web de la UPV (upv.es/sedesjulio2024.pdf)

L’alumnat ha de concórrer a les Proves aportant DNI, N.I.E. o Passaport, i preferiblement amb 45 minuts d’antelació al primer examen del primer dia de les PAU, i amb 15 minuts d’antelació a la resta d’exàmens.

L’ALUMNAT PROCEDENT DE BATXILLERAT QUE NOMÉS ES PRESENT A LA FASE VOLUNTÀRIA I L’ALUMNAT PROCEDENT DE CICLES FORMATIUS DE GRAU SUPERIOR HAURÀ DE PRESENTAR-SE AL SEU TRIBUNAL A LES 12.00 HORES DEL MATÍ DEL PRIMER DIA DE LES PAU.