AFA BOTET

Associa’t! – curs 2024/25

Tenim ganes de tornar a fer coses junts. Per això, et necessitem! Inscriu-te ja per al curs 2024-2025. Pots descarregar el formulari o demanar-lo a la Consergeria i Administració de l’institut.

Enguany l’import és de 14€ per alumne/a o 16€ per família (si sou vari@s herman@s).

Associant-te a l’AFA contribueixes a millorar l’institut.

Us esperem!!!

Si formes part de l’AFA, entre altres coses, estaràs participant en la millora de l’educació dels/les nostres xiquets/es.

Que fem en l’AFA?

• Col·laboració amb el centre en la millora de la gestió.
  • Lliuraments d’agendes escolars.
  • Organització de tallers per a famílies.
  • Subvencions a les activitats extraescolars culturals i educatives.
  • Col·laboració en els projectes d’innovació del centre com:
    • Projecte biblioteca
    • Concurs Robotet
    • Projectes musicals
    • Revista del Botet

Pots veure tota la informació i contactar amb l’associació de mares i pares del Botet en el següent enllaç…

Noticies