MOBILITAT ERASMUS

Durant este mes de maig hem sigut Centre d’Acolliment de dos alumnes italianes del Liceu E.Medi de Senigallia, Alice Alighieri i Priscilla Ventura, en una mobilitat de llarga estada, dins d’un projecte de Mobilitat Erasmus KA121. Han estat allotjades per la família de l’Alumna de 4t ESO, Lola Araujo.

El seu objectiu era dur a terme una immersió lingüística i cultural en espanyol, que completara el seu batxillerat lingüístic; per a això han assistit a les classes de 4t ESO i 1r de Batxillerat, han escoltat i han participat de les seues activitats i excursions. Han conegut la València medieval, el Museu de Pio V, la Llotja, L’Albufera, La Ciutat de les Arts i les Ciències i han jugat voleibol a la Platja de la malvarrosa.

Segur que, a més, han fet molts amics!
Ha sigut un plaer tindre-us entre nosaltres i esperem que haja sigut una experiència inoblidable per a vosaltres.
Un abraç