Estudi al Botet

El Botet ha col·laborat amb la nostra antiga alumna Maria Rodrigo Tamarit(https://www.researchgate.net/profile/Maria-Rodrigo-Tamarit), graduada en 2012 i ara estudiant de doctorat de la Universitat de Manitoba (Winnipeg, Canada).

Maria es troba arreplegant dades en quatre instituts de la Comunitat Valenciana per a la seua tesi doctoral que estudia la influència de un factor social en el procés del llenguatge en bilingües Valencià-Castellà. Els estudiants del IES José Rodrigo Botet participaren en l’estudi a través de un experiment en linea que es va fer al centre, i que va despertar molta curiositat entre els estudiants i va donar lloc a un debat animat.

Estem molt agraïts amb Maria per comptar amb els/les nostres estudiants per la seua participació. A més la futura doctora agraïx la participació de l’alumnat i a la direcció, professorat i personal administratiu ja que han fet possible este estudi.

Segons Maria ha segut una experiència inoblidable poder tornar a l’institut on tinc tants bons records i tornar a vore als meus antics professors!