IES RAMON MUNTANER

INFORMACIÓ INTERESSANT ESTUDIANTS

INFORMACIÓ INTERESSANT FAMÍLIES

ACTIVITATS ESTUDIANTS 2024/2025

Dijous passat dia 26 d’Octubre ens va visitar Juan Luis, exdirector del centre i professor durant més de 33 anys. Els i les alumnes de 4t li van realitzar una estupenda entrevista, on podem notar la passió de l’entrevistat per la docència, la qual després d’un mes de jubilació encara troba a faltar.
Escolta l’entrevista fent clic ací.

XARXES SOCIALS

Si vols seguir-nos en TELEGRAM i rebre totes les novetats, seguix els següents passos:
1. Accedix en Google Play o app Store i descarrega’t l’aplicació Telegram.
2. Després has de crear-te un compte i unir-te en el nostre canal: IES RAMON MUNTANER. Pots usar este codi QR.

Nou compte d’Instagram de l’IES Ramón Muntaner. Que ningú us ho conte! IESRAMONMUNTANERXV

JUSTIFICANT ADMINISTRATIU FALTES O EIXIDA DEL CENTRE (pdf)