Intercanvis Internacionals per al Pròxim Curs

Com probablement ja sabeu, a més del programa Erasmus+, l’institut oferix intercanvis escolars amb Alemanya i Àustria per a l’alumnat de 4t ESO i 1r Batxillerat. Us escrivim perquè els vostres fills i filles poden optar a això per al curs que ve.

Destins i Dates

• 4t ESO visitarà el THG Pforzheim (zona de la Selva Negra, sud-oest d’Alemanya, prop de Stuttgart) durant una setmana.
  • 1r Batxillerat anirà al BG Purkerdorf, prop de Viena, on passaran molt temps també durant una setmana.

Les dates aproximades per als intercanvis són:

• Visita a Alemanya/Àustria: abril 2025
  • Visita a Espanya: octubre 2024

Detalls de l’Intercanvi

El nombre d’alumnes aproximat per a cada viatge és de 20. Necessitem saber al més prompte possible el nombre de persones d’interessades per a poder calcular un preu definitiu. Aproximadament, calculem que el cost pot ser uns 450€ pels 7 dies, incloent-hi les activitats que fem quan vinguen ells a Alacant. Esta és només una estimació que dependrà del nombre d’alumnes i alumnes i el preu dels vols.

Allotjament

L’alumnat s’allotjarà en les famílies de l’alumnat que també hauran d’allotjar-se a la vostra casa després. Per tant, és necessari que tingueu espai per a allotjar a algú. Allí assistiran a classes d’anglés i espanyol, a més d’alguna classe d’alemany per a provar. Addicionalment, hi ha planificades diverses excursions i activitats en gran grup. Generalment, passaran el temps lliure amb les famílies i els companys per a poder experimentar millor com viuen i tot el relacionat amb la seua cultura.

Durant els últims anys, ha resultat una experiència molt enriquidora per al nostre alumnat.

Requisits

És important que tingueu en compte que no podrà participar ningú amb parts o amonestacions, llevat que el professorat integrant de la Comissió de Projectes Internacionals decidisca el contrari.

Com Inscriure’s

Necessitem saber AL MÉS PROMPTE POSSIBLE qui està interessat, ja que els alumnes estrangers hauran de reservar prompte els seus vols. Podeu enviar un correu a a.toromico@edu.gva.es informant del nom de l’alumne, curs, etc.

Moltes gràcies i fins prompte!