Excursió de 1ºESO a l’IMEDMAR (Calp)

El nostre alumnat de 1r ESO va tindre ocasió de visitar l’Institut d’Investigació en medi ambient i Ciència Marina (IMEDMAR) de Calp. Una visita molt interessant en la qual van conéixer un poc millor el nostre entorn marí, la Mar Mediterrània, les espècies que l’habiten i els projectes d’investigació que estan duent a terme per a la recuperació de la Nacra (Pinna nobilis), espècie en perill crític d’extinció. Els alumnes i alumnes van poder posar-se en la pell dels investigadors i realitzar una sèrie d’activitats que els científics del centre realitzen de manera habitual: recol·lecció de plàncton i visualització a la lupa, muntatge de l’equip de busseig, presa de dades de mostres i dissecció de vertebrats i invertebrats marins, classificació d’espècies… Una visita molt entretinguda i plena d’aventures. Agraïm als membres de l’IMEDMAR pel seu càlid acolliment i per la seua dedicació a la ciència. Tornarem!