Setmana mundial del cervell

L’alumnat de 1r de Batxillerat que cursa les assignatures de Biologia i Biologia Humana va tindre l’oportunitat d’acudir a la Universitat Miguel Hernández (UMH) amb motiu de la celebració de la Setmana Mundial del Cervell. Els nostres alumnes i alumnes van tindre l’honor d’assistir a l’acte inaugural de l’esdeveniment amb una xarrada molt interessant sobre intel·ligència natural i intel·ligència artificial a càrrec del professor i investigador Salvador Martínez. També van poder divertir-se en l’exposició i tallers organitzats per l’Institut de Neurociències i conéixer de la mà d’experts les últimes novetats en el camp de la Neurociència. Entre les activitats i exposicions destaquem: il·lusions òptiques, seqüenciació, malalties genètiques, animals d’investigació, noves tecnologies, concentració i relaxació, impuls elèctric i força, mostres humanes… i molt més. Moltes gràcies a l’Institut de Neurociències i a la UMH per donar l’oportunitat al nostre alumnat d’aprendre i divertir-se al mateix temps.