Visita a l’IMEDMAR a Calp

L’alumnat de 3r de l’ESO va tindre l’oportunitat de visitar l’Institut d’Investigació en medi ambient i Ciència Marina (IMEDMAR) situat a Calp amb motiu de la celebració de la setmana del Mediterrani en el nostre IES en una activitat organitzada pel Departament de Biologia.

Durant la visita els alumnes i alumnes del nostre IES van poder realitzar diferents activitats com l’eixida amb barca a recollir mostres de zooplancton, la visualització de les mateixes en el laboratori o el reconeixement i  classificació d’animals del nostre entorn marí. A més, van poder conéixer de primera mà els projectes d’investigació que s’estan portant en aqueix mateix centre per a recuperar a la nacra o Pinna nobilis, una espècie endèmica del Mediterrani i que es troba en perill d’extinció. En la visita es va posar de manifest la gran diversitat marina que tenim en la nostra comunitat i la importància de dur a terme accions per a cuidar d’aquest ecosistema.