MERCAT DE LLIBRES DE LECTURA DE CASTELLÀ I VALENCIÀ:

LLOC: VESTÍBUL DE L’INSTITUT
PREU: 5 EUROS CADA LLIBRE
DIES: PRIMERA SETMANA D’OCTUBRE

Dilluns 3 d’octubre: L’alumnat pot comprar els llibres de lectura de 1r ESO
Dimarts 4 d’octubre: L’alumnat pot comprar els llibres de lectura de 2n ESO
Dimecres 5 d’octubre: L’alumnat pot comprar els llibres de lectura de 3r ESO
Dijous 6 d’octubre: L’alumnat pot comprar els llibres de lectura de 4t ESO
Divendres 7 d’octubre: L’alumnat pot comprar els llibres de lectura de Batxillerat.

Els professors de Valencià i Castellà  recolliran en classe durant el mes de setembre els llibres que es vagen a vendre marcats al llapis amb nom del propietari i el curs.

El dia de la venda, es trauran els llibres del curs corresponent (1r ESO, 2n ESO…) al vestíbul de l’institut perquè els alumnes interessats puguen comprar-los.

Els professors realitzaran un registre dels llibres venuts per a poder repartir els diners als alumnes que hagen venut el seu llibre una vegada que haja finalitzat la venda, o retornar-lo si no s’ha venut.

Esperem amb aquesta mesura allargar la vida dels llibres, contribuir a la sostenibilitat del planeta i col·laborar amb l’estalvi econòmic de les famílies.