L’IES Ràdio Exterior participa en la iniciativa “CONEIX-LES 2022”

El 8 de febrer l’IES Ràdio Exterior va participar en la interessant i necessària activitat “Coneix-les 2022” organitzada per l’Associació Espanyola d’Investigació sobre el Càncer (ASEICA). Aquesta iniciativa té com a objectiu donar visibilitat a les científiques que investiguen en càncer, amb motiu de la celebració del dia internacional de la dona i la xiqueta en la ciència.

Per això, vam tenir l’oportunitat de rebre la visita en el nostre institut de la investigadora científica experta en càncer Berta López Sánchez-Laorden. Berta ens va comptar la seua trajectòria com a científica, ens va explicar les línies d’investigació de càncer en les quals ha treballat i en les quals actualment treballa al costat de l’equip que dirigeix en l’Institut de Neurociències d’Alacant. El nostre alumnat que cursa Biologia en 4t ESO i Batxillerat, puc intercanviar impressions amb ella, resoldre curiositats sobre la carrera científica, així com valorar la importància d’aconseguir la igualtat entre homes i dones dins de l’àmbit científic-tecnològic.

Va ser una gran experiència i agraïm a ASEICA i a Berta l’haver-nos donat aquesta gran oportunitat. El nostre alumnat va gaudir i va aprendre moltíssim durant aquesta jornada.