L’alumnat de l’optativa de l’hort ha preparat este article per donar a conéixer les tasque fetes durant el segon trimestre de l’hort.

Durant el segon trimestre del curs hem continuat l’activitat hortícola amb els cultius d’hivern. Així, a més dels habituals encisams, raves, remolatxes, cebes i alls, hem fet la collita de calçots a començament de febrer. Com l’any passat, han abundat també les cols: de cabdell, de paperina i llombardes, sobretot. A mitjan febrer també han començat a fer fruit els dos bancals de faveres.

Hem replantat molts rebrotins de calèndules en testos per tal de reproduir aquestes plantes de boniques flors i repartir-les entre l’alumnat participant en les activitats de l’hort.

Des de l’inici d’any, hem anat sembrat llavors d’espècies estiuenques per a l’elaboració de planters. Al nostre hivernacle hem col·locat planters de tomateres, alfàbegues, albergínies i calèndules.

Per últim, destaquem els dos tallers que ha impartit Marta, d’Hortus Minimus, en els nostres grups d’assignatura optativa. Un d’ells ha versat sobre les plantes aromàtiques, els seus aprofitaments i la manera de reproduir-les. L’altre sobre el món de les llombrius americanes i la seua utilitat com a fertilitzant de primera classe per al nostre hort.

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies