Programa “Vine a fer pràctiques a la UA”

El divendres 12 de gener, l’alumnat de 2n de Batxillerat va participar en el programa “Vine a fer pràctiques a la UA”. Aquest programa naix amb la voluntat de possibilitar als estudiants la realització de pràctiques en els laboratoris de la Facultat de Ciències de la Universitat d’Alacant, al llarg del mes de gener.

De tots els itineraris oferits, en aquesta ocasió, vam escollir l’itinerari de Química Inorgànica. L’alumnat va realitzar dues pràctiques d’un hora i mitja de durada cadascuna:

• Pràctica 1: Obtenció de manganès per Aluminotèrmia.
  • Pràctica 2: Síntesi de iodur de plom.

L’objectiu d’aquest programa,no és altre que mostrar a l’alumnat com són els laboratoris universitaris on es realitzen les pràctiques de les diferents assignatures. I d’aquesta forma, ajudar-los en la difícil tasca d’elecció del estudis universitaris en que es matricularan dintre d’uns mesos.