Setmana Europea de l’activitat física i l’esport 2023

La setmana que ve se celebra la setmana europea de l’activitat física i l’esport.Des del departament d’Educació Física, juntament amb l’alumnat de 2n de batxillerat, estem organitzant tota una sèrie d’activitats per a tots vosaltres!!l

Estigueu atents estos dies perque publicitarem les activitats que es realitzaran i es portaran a la pràctica al llarg de la setmana, durant els segons patis. Són activitats voluntàries que estan obertes a qui vullga fer un extra d’activitat física. Anima’t i PARTICIPA!!

El proper divendres 29, aprofitant que és l’últim divendres de mes, l’alumnat que vullga, es quedarà a dinar al centre i participar en els tornejos que han preparat l’alumnat de 2n de Batxillerat i així celebrar la setmana europea de l’esport.

Totes estes activitats estan organitzades pel departament d’Educació Física i l’alumnat de 2n de batxillerat de l’optativa d’EF. Esteu totes i tots convidats a participar!SOM ESCOLA, FEM ESPORT!!