FINAL AUTONÒMICA DE COLPBOL.

Recordeu que esta setmana (dijous 8 de juny) disputem a València les Finals Autonòmiques de la Lliga de Colpbol, que es van ajornar per la pluja fa dos setmanes.
Els equips de Colpbol del nostre centre (IMPORTANT: Sols participaran els equips de 1r, 2n i 3r d’ESO. Els equips de 4t d’ESO no aniran) participaran el proper dijous 8 de juny a les finals de la Lliga oficial Autonòmica de Colpbol, dins dels Jocs esportius escolars. La jornada es disputarà a les instal·lacions esportives del Poliesportiu de Nazaret a València, i jugarem contra els equips d’Alfafar, Benifaió, València i Llombai.
L’organització dels Jocs esportius escolars ens subvenciona el transport i desplaçament a València. Des d’ací volem agraïr a la Direcció General de l’esport d’Alacant, per la seua ajuda.
Les autoritzacions les repartirem demà dilluns i les heu d’entregar signades com a molt tard el dimecres.

SOM ESCOLA…FEM ESPORT!!