Aspanion, Conferència sobre el Càncer Infantil

Aquest divendres 8 d’abril ens ha visitat Laura Moreno, neuropsicòloga d’Aspanion, l’associació  de famílies afectades per càncer infantil a la que l’alumnat va decidir donar els diners aconseguits amb l’activitat de l’escape room al que va participar tot el centre.Llicenciada en Psicologia i amb dos màsters en Neurociència cognitiva i teràpia psicològica.

Laura és l’encarregada del seguiment i avaluació de les seqüeles neurocognitives a xiquets amb càncer després del tractament oncològic. Al llarg de gairebé dos hores hem pogut assistir a la seua xerrada d’informació i sensibilització, aprofitant també per a fer el lliurament de la donació de 300€ que l’alumnat va recaptar al escape “Apocalipsi, no hi ha planeta-B” que va preparar 3r d’ESO a l’optativa d’iniciativa emprenedora i on, per poder participar, la resta de l’alumnat del centre feia una aportació a favor d’Aspanion.

Des del centre donem les gràcies a Laura i a l’associació per la seua tasca imprescindible i la importància de fer-ho arribar als centres educatius. Esperem la seua visita per a propers cursos!