PROJECTE AULA CICLISTA EN 1r d’ESO

L’IES Professor Manuel Broseta ha desenvolupat, per tercer any consecutiu, un Projecte de la Conselleria d’Educació i de la Federació de ciclisme de la Comunitat Valenciana anomenat AULA CICLISTA.

Este Projecte consisteix en apropar el món de la bicicleta a l’alumnat del primer cicle de la ESO (nosaltres en concret ho realitzem amb l’alumnat de 1r d’ESO) a través de 3 sessions. En elles, són dos tècnics de la Federació de ciclisme els qui imparteixen les sessions:

1. Una primera sessió més teòrica, fent reflexionar a l’alumnat exposant una visió crítica de la importància de la cura del Medi ambient i de la necessitat d’una mobilitat més sostenible. I fent també, un recordatori d’aquells aspectes que hem de tindre present a l’hora de circular per les vies urbanes (senyals, normativa de circulació, etc)

2. La segona sessió va ser més pràctica, de conducció i habilitat amb la bicicleta, en ella l’alumnat va realitzar un recorregut amb bicicleta, en les pistes esportives del nostre centre.

3. Finalment la tercera sessió va ser una eixida amb bicicleta de 4 quilòmetres en la que l’alumnat es va desplaçar per la via urbana.

Podeu veure les fotos al següent enllaç:

FOTOS AULA CICLISTA 2022