PROVES MATEMÀTIQUES

Aquest any l’IES Pla de Nadal ha participat a la Fase Comarcal de la XXXII Olimpíada Matemàtiques, la seu adjudicada al nostre centre va ser l’IES Camp de Túria de Llíria, amb 7 alumnes de primer cicle 2 alumnes de segon cicle.

D’aquesta fase s’han seleccionat 48 participants per nivell, que passaran a la Fase Provincial, tenint 2 alumnes del nostre institut seleccionats per a aquesta fase: Jiahao Xu de 3r d’ESO i Noa Peña de 4t d’ESO.

Des de l’institut volíem felicitar-los i donar-los molt ànims per afrontar les proves següents.

_______________________________

per altra banda, l’alumnat de secundària i batxillerat de l’IES Pla de Nadal va participar en les proves Cangur. Es tracta d’unes proves matemàtiques que es duen a terme anualment en més de 30 països. Tenen com a objectiu acostar les matemàtiques als més joves, i intentar despertar el seu interés a través de problemes.

En el cas de l’alumnat de primer batxillerat i tercer i quart de secundària assistiren a la universitat de Burjassot, i en el cas de primer i segon de l’ESO van ser els seus professors de matemàtiques els encarregats de passar les proves mateix institut.

Sense dubte, ha sigut una setmana de grans emocions matemàtiques.

Enhorabona a tots els participants!