Nova imatge AMPA LA MALLÀ

Benvinguts al nou curs escolar 2022/23

Estimades mares i pares:

El AMPA vos dona la benvinguda a aquest nou curs escolar 2022/23

Les mares i pares que formem la junta directiva volem informar-vos de la nostra intenció de continuar treballant de manera conjunta amb el centre per a millorar tant la formació com l'estada dels nostres fills i filles en l'IES Pla de Nadal.

El passat curs escolar 21/22 va ser el primer per a nosaltres i ha sigut temps d'aprenentatge, d'esforç i d'intentar establir-nos com AMPA i a poc a poc anar agafant força amb l'ajuda de tots vosaltres, dels vostres fills i filles i del Centre.

Intentem com a associació realitzar la important labor de servir de suport a l'IES i exercir de pont entre aquest i les famílies amb la finalitat d'aconseguir entre tots i totes el millor per als nostres fills i filles.

És molt important per a nosaltres que vos arribe tota la informació relativa als projectes en que volem treballar, cosa que intentarem que siga a través de la nostra pàgina web.

Els pares i mares elegits per votació participen i us representen en els Consells escolars on es debaten i es voten temes importants per al funcionament del Centre.

Al llarg del curs passat vam subvencionar un esmorzar nadalenc que es va realitzar en el propi Centre per a tot l'alumnat, així com els regals de final d'etapa, varem participar en projectes de tecnologia, en la coordinació dels viatges de final de curs, en reunions amb l'equip directiu, etc.

Aquest curs comencem finançant una agenda escolar per a tot l'alumnat de l'AMPA, i un any més hem subvencionat l'esmorzar nadalenc per a tot l'alumnat del centre.

I també volem informar-vos de les propostes que tenim de cara al pròxim curs escolar:

- Estem col·laborant amb el Centre per a posar en marxa un banc de llibres de lectura, del qual es puguen beneficiar les famílies de l’AMPA que col·laboren (amb la donació de llibres de lectura).

- També volem participar amb aportacions per a les excursions que el centre propose al llarg del curs, perquè les vostres filles i fills puguen participar, ja que el cost a vegades resulta elevat a causa de l'augment generalitzat de costos d'autobús, etc.

- El curs passat es va proposar per part de l'AMPA la implantació en el centre d'un taller de mediació i resolució de conflictes la formació dels quals ja s'està realitzant hui dia perquè puga estar implantat com més prompte millor.

- Hem llançat proposta perquè el curs que ve la portada de l'agenda porte un dibuix realitzat pel propi alumnat del centre, per la qual cosa proposem que es duga a terme un concurs de dibuix per a qui vulga participar.

I com desitgem que tota aquesta informació us arribe de manera ràpida perquè pugueu formar part de les decisions que es puguen prendre des de l'AMPA, continuarem informant el detall de cada cosa que es realitze.

El nostre contacte directe per e-mail es: ampaiespladenadal@gmail.com

També podeu accedir a la nostra pàgina web des d'un accés directe que el mateix IES Pla de Nadal ha enllaçat a la seua pròpia web, i en breu podreu veure tota aquesta informació i més.

Gràcies a tots i totes per confiar en la nova AMPA, us esperem amb els braços oberts en cada curs escolar.

Salutacions.

Junta directiva AMPA IES Pla de Nadal