MATRÍCULA CURS 24-25

Del 21 al 30 de JUNY

• Alumnat del centre que promocionen a 2n d’ESO, 3r d’ESO, 4t d’ESO, 2n Batxillerat, 2n CFGM i 2n FPB.
  • Tot l’alumnat que repetisca curs
  • Adscrits de 1r d’ESO que hagen emplenat la plaça en els seus centres de procedència.

Del 23 al 30 de JULIOL fins a les 12:00h: nous alumnes de 1r CFGM i alumnes de 2n de CFGM que provinguen altres centres.

Del 12 al 18 de JULIOL fins a les 12:00h: nous alumnes de 1r FPB i alumnes de 2n de FPB que provinguen altres centres.

Del 25 al 31 de JULIOL fins a les 12:00h: 1r Batxillerat

Del 22 al 31 de JULIOL fins a les 12:00h:

• Alumnat que NO siga del centre: tot el nou alumnat de l’ESO, 2n Batxillerat, que passe pel procediment d’admissió.

Per a matricular l’alumnat serà necessari usar la identitat digital de l’alumne/a , i s’emplenaran els dos formularis següents:

Estos formularis són per a ús intern del centre i no substituïxen el procediment d’admissió per a alumnes obligats a fer el procés d’admissió (nous alumnes o alumnes que canvien d’etapa), que es realitza en la web de Conselleria en Adminova.

Per a les persones sense connexió a Internet o amb pocs coneixements informàtics, s’habilitarà un servici d’assessorament en la secretaria del centre, de dilluns a divendres en horari de 10 a 13 hores dins dels terminis de matrícula a dalt esmentats.

Manual ràpid identitat digital: