Inici de curs 2021-22

inici

NOTA INFORMATIVA INICI CURS ESCOLAR 2021/22

Benvolgudes famílies,

Per a poder acomplir les mesures de seguretat imposades per la COVID19, i segons les instruccions rebudes per al curs 2021-22, l’assistència del nostre alumnat al centre serà com segueix:

- NOVETAT: TOTS ELS GRUPS I ALUMNAT assistiran al centre tots els dies de la setmana, aquest curs és, en un principi, presencial al 100%  acudiran de dilluns a divendres, en l´horari habitual de tots els cursos anteriors.

D’altra banda, els informem també que l’INICI del proper curs escolar serà DIMECRES 8 de SETEMBRE. Les Jornades d’acollida seran de la següent manera:

L’horari serà de 10 a 12:00 hores PER A TOT L'ALUMNAT DEL CENTRE.

-Els alumnes miraran les llistes dels grups en les quals estan adscrits (en l'entrada del centre) i acudiran al pati on esperaran en la seua zona marcada fins que els reculli el seu tutor.

NOTA: L' alumnat que vinga amb autobús haurà d'estar en la seua parada habitual. L'autobús passarà a recollir-los tenint en compte que entren a les 10 en lloc de a les 8, per la qual cosa els minuts aproximats seran els mateixos que durant el curs escolar, només canvia la franja horària.
Quan aquests alumnes acaben la reunió amb els seus tutors, baixaran al pati i no eixiran de l'IES fins a 5 minuts abans de l'hora de recollida del bus (12.00 hores).

A partir de dijous 9 de setembre, l’horari ja serà l’habitual del centre.

Per últim, els ACCESSOS AL CENTRE I LES HORES D’ENTRADA per a l’alumnat també han estat modificats per al curs vinent de la següent manera (Consulteu en el web “Plànol d’accés al centre amb hores escalonades):

1. Entrada principal: alumnat FPB I, FPB II, 1r i 2n de batxillerat. Entraran a les 8:00h.

2. Reixat de l’esquerra que accedeix directament al pati del centre: alumnat del transport escolar col·lectiu o amb bicicleta. Entraran a les 7:50h, només arribar l’autobús.

3. Porta del carrer Lope de Vega: alumnat que ve a peu o amb transport privat. Entraran a les 8:00h 1r i 2n ESO, per una banda de la vorera; 3r i 4t ESO, per l’altra banda.

MOLT IMPORTANT: NOMÉS l’alumnat, sense cap acompanyant, podrà accedir al recinte educatiu i haurà de portar posada la mascareta obligatòria.