EXPOSICIÓ GUERNICA

Les guerres…continuament hi ha guerres a tot arreu del món, per motius polítics, econòmics, enveges…però tot açò té unes repercusions inquantificables sobre la població civil, que sofreix totes les conseqüències de l’egoisme d’unes poques persones.

Ja en 1937 Picasso ens va narrar les barbàries de la guerra en el seu mural “Guernica”. L’alumnat de 4t d’ESO d’Expressió Artística li hem volgut fer un homenatge fent la nostra pròpia versió actualitzada basant-nos en escenes de les guerres d’Ucraïna i Gaza.

Hem utilitzat com a tècnica l’ombrejat amb llapis de grafit sobre paper.

Esperem que vos faça reflexionar sobre la crueltat de les guerres i que ens faça adquirir consciència del sofriment que causen.

Esta exposició forma part de la nostra causa de GENER: Dia escolar de la pau i la no violència, dins del projecte 10 MESOS 10 CAUSES.